Wednesday, November 18, 2009

Song Introduce

Recently... heard jor some new song... got two very nice and this two song got link also...
like a MV drama... got 2 episode...
but both also sing by Ah Bin... Fang Jiong Bin...

1st song is... Yi Han...

方炯镔 - 遗憾

作词:陈佳明 作曲:陈佳明

别再说是谁的错 让一切成灰
除非放下心中的负累 一切难以挽回
你总爱让往事跟随 怕过去白费
你总以为要体会人生 就要多爱几回

与其让你在我怀中枯萎 宁愿你犯错后悔
让你飞向梦中的世界 留我独自伤悲
与其让你在我爱中憔悴 宁愿你受伤流泪
莫非要你尝尽了苦悲 才懂真情可贵
别再说是谁的错 让一切成灰
除非放下心中的负累 一切难以挽回
你总爱让往事跟随 怕过去白费
你总以为要体会人生 就要多爱几回

与其让你在我怀中枯萎 宁愿你犯错后悔
让你飞向梦中的世界 留我独自伤悲
与其让你在我爱中憔悴 宁愿你受伤流泪
莫非要你尝尽了苦悲 才懂真情可贵
莫非要你尝尽了苦悲 才懂真情可贵


The Second 1 is An Shi....
This one is Ah Bin singing with Xuan Zi...

方炯镔&弦子 - 暗示

听见星星叹息 用寂寞的语气
告诉不眠的云 是否放弃日夜
追寻风的动静
心事不停累积 变成脸颊的泪滴
你始终没留意 我特别在乎你
你却像风一样 左顾右盼而行
全世界只有你不懂我爱你
我给的不只是好朋友
而已每个欲言又止浅浅笑容里
难道你没发现我渴望讯息
我应该如何让你知道我爱你
连星星都知道我心中秘密
今夜在你窗前下的一场雨
是我暗示你我有多麽委屈
心事不停累积 变成脸颊的泪滴
你始终没留意 我特别在乎你
你却像风一样 左顾右盼而行
全世界只有你不懂我爱你
我给的不只是好朋友
而已每个欲言又止浅浅笑容里
难道你没发现我渴望讯息
我应该如何让你知道我爱你
连星星都知道我心中秘密
今夜在你窗前下的一场雨
是我暗示你我有多麽委屈
我应该如何让你知道我爱你
连星星都知道我心中秘密
今夜在你窗前下的一场雨
是我暗示你我有多麽委屈
是我暗示你我有多麽委屈
你还不懂雨永远不会停


You guys can go view view the mv o...^^
I recommended my friends Ah Boy sing 遗憾... if he sing... wow...
I go date him sing k 1st... if nice... ask him show you guys...^^

1 comment: